God
Administrator
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:16, 07 Lut 2008 Temat postu: Regulamin! |
|
|
Regulamin Forum City 18
1. Co do konta
1.0 Zakładając konto oświadczasz, że zgadzasz sie na zamieszczony tutaj regulamin.
1.1 Rejestracja jest całkowicie darmowa.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie upoważnia użytkownika do jego łamania.
2. Posty, Tematy, Sondy
2.0 Przed założeniem tematu sprawdź czy nie istnieje podobny (identyczny) na naszym forum.
2.1 Tematy pisz w działach odpowiadającym ich kryteriom.
2.2 Pamiętaj aby nie pisać postów pod sobą (double post) - do tego służy opcja Edytuj.
2.3 Nie wypowiadaj się wulgarnie, obraźliwie, lub negatywnie wpływając na innych użytkowników.
2.4 Reklama innych serwisów, portali, stron, OTS jest zabroniona.
2.5 Zakładając temat pisz wyraźnie, tak aby inny użytkownicy nie musieli się domyślać o co Ci chodzi.
2.6 Staraj się pisać z zasadami ortografii polskiej, a także kulturalnie i logicznie.
2.7 Osobiste sprawy do użytkowników kierujemy na ich PW nie w postach.
2.8 Zakaz używania koloru Czerwonego, a także zbytnich ilości kolorów. Pisz tak aby użytkownicy nie musieli wysilać wzroku czytając twoją wypowiedź.
2.9 Posty nie wnoszące nic do dyskusji będą usuwane, a użytkownik dostanie punkty ostrzeżenia.
2.10 Nie pisz na przemian (VeNo JeSt SuPeR), lub samymi wielkimi literami (VENO JEST SUPER).
2.11 Zabronione jest umieszczanie linków, treści, pytań, fotografii na tematy Erotyczne, związane z Crackowaniem, Hackingiem, Cracingiem, Prehackingiem itp.
2.12 Tematy zawierające wirusy/trojany/keyloggery oraz inne podobne programy będą natychmiast usuwane, użytkownik banowany, a jego ip , treść oraz opis zdarzenia wysyłany do usługodawcy internetowego.
2.13 Zabronione jest wymienianie się reputami. System reputacji służy jedynie do uwzględnienia pracy użytkownika i jego pomysłowości a także zaangażowania. Punkty reputacji typu "reput za reput" będą usuwane a użytkownicy karani.
3. Avatary, Sygnatura
3.0 Każdy avatar może mieć maksymalnie rozmiar 120x120, oraz wielkość 30kb.
3.1 Do sygnatur można wstawiać grafiki o maksymalnych rozmiarach 500x500 i nie może być ich więcej niż 3.
3.2 Avatary o treści czysto pornograficznej będą usuwane.
4. Administracja i Modernizacja Forum
4.0 Zespół Moderujący może usuwać posty/tematy bez zgody użytkownika.
4.1 Zespół Moderujący będzie karał w postaci banów/punktów ostrzeżeń osoby łamiące regulamin.
4.2 Administracja nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za posty/treści napisane przez użytkownika.
4.3 Administratorzy / Moderatorzy mają prawie zawsze całkowitą rację.
5. Złamanie regulaminu
5.0 Użytkownik może zostać natychmiast zbanowany przez Administratora.
5.1 Użytkownik ma prawo dowiedzieć się dlaczego dostał ostrzeżenie/bana od zespołu moderującego.
6. Ostrzeżenia
6.0 W wypadku spamowania na forum użytkownik dostajesz 20% ostrzeżeń za każdy post spamujący.
6.1 Obrażanie użytkowników, wyzywanie, lub obraźliwe wyrażanie jest karane 20% warnem za każdy post.
6.2 W wypadku podawania linków do programów mających na celu wykradnięcie jakichkolwiek danych od użytkownika, lub wirusów, worms'ów etc. użytkownik dostaje 100% warna.
6.3 Błędy ortograficzne w tematach postach są karane 5% warnem.
6.4 DoublePosty są zabronione i użytkownik dostaje 15% warna za każdy następny doublepost.
6.5 Za usuwanie notek Moderatora/Administratora 100% Warn.
6.6 Jeśli użytkownik złamie inny typ regulaminu Moderator/Administrator może sam ocenić szkody i wystawić odpowiednią karę.
7. Moderatorzy
7.0 Użytkownik może zgłaszać niepoprawne zachowanie moderatora pisząc Prywatną Wiadomość do Administratora Forum.
7.1 Moderatorzy nie mają prawa wyzywać, obrażać, dyskryminować użytkowników.
7.2 Moderatorzy nie mają prawa bezpodstawnie usuwać twoich postów i tematów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez God dnia Czw 20:17, 07 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|